sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Pian pilvissä...... !

Hiio hoi!

Vielä on maata näkyvissä vaik tunnelma pilvissä! Kentällä kello 15.04, kyllä olis Satu ylypiä tällaasesta reippaudesta. Ollahan niin ajjoos kun vain olla voi, mitään ei toistaaseksi puutu ja kukaan ei vielä itke saati panikoi. Kaikki yhyres, niin homma toimii. Tärkeimmät tavarat check: passi, hammasharja ja matkakumppanit. Jousei näillä pärjää nii sitte on ittessä vikaa.

Mua ei ittiäni vielä jännitä, mutta sekin johtuu siitä, että mä uskon vasta kun näjen omilla silmilläni. (Tosin aamulla piieni hermostus, että kerkiihän junaan ja koneeseen). On vaikia kuvitella ittiänsä Afrikan kuumuudessa, kaukana tutusta ja turvallisesta. On hianoa päästä näkemään aivan uusi maailma, aivan uuteen arkeen. Tästä se lähtöö, just nyt. Suomi, poistan sun ja mun yhteisen arjen ja sen mihin oon tottunut, hetkeksi pois. Annan ajatukseni kokonaan Afrikalle, päiväntasaajan ihmeelle. Suomi on kaunis ja mulle riittävä, mutta on hyvä avartaa pienen peikon maailmaa. Tää on mun eka reissu pois Suomen rajojen ulkopuolella, tähän asti on riittäny matkailu Suomessa, sillä onhan meillä täälläkin nhtävää. Eka reissu Maailmalle, täältä tullaan!

             Rakettiryhmä lähtöö parantamaan maailmaa!               


-R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti